Welcome To Whazzup-Girls Blog ! Do Follow :) Thank You
Whazzup-Girls ! : UPSR T.T

Monday 4 August 2014

UPSR T.T

Assalamualaikum ^^
( Gadis kidal meng-update blog xDD )

Hyee u'ollss ! Ni hao ma? haa , tudiaa . China semua keluar :3 okay . For today , aku just nak bagitahu yang lagi sebulan nak UPSR ^_^ dan , aku masih lagi mengadap laptop dan meng-update blog . Wahhhh , aku berbangga dengan diri aku ! :D

One more thing , siapa-siapa yang rasa dia UPSR tahun ni juga , aku just nak ucapkan GOOD LUCK!! Aku hope korang dapat 5A :* Doakan aku , jeball :P :P lol. *mengada -_-*

Btw , even umur aku 12 tahun , aku dah ada suami ^_^ and suami aku ialahhhhh..... *bunyi drum*

|
|
|
|
|
|
|

Mr. Sehun !!!!!!!!!!!!
Mohon doakan kebahagiaan kami :P lololololss.

okay stop ! Aku dah merapu -_- klahh , better aku stop kalau tak aku akan terus merapu -..- kbyee! Annyeong! Jalgayo! xDDD Post kali ni aku Bahasa Jiwa Bangsa xD hahahah .

Aku cakap lagi sekali ni , lagi sekali ni ... for all UPSR candidates ...

                                                     GOOD LUCK ! 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright @ 2013 Nur Farihah , All Right Reserved.