Welcome To Whazzup-Girls Blog ! Do Follow :) Thank You
Whazzup-Girls ! : Bosan Tahap Gaban ! :O

Saturday 23 November 2013

Bosan Tahap Gaban ! :O

Assalamualaikum semua :)
*Alhamdulillah , mood dah ok*

   Sekarang ini mood aku dah ok! Yeah! :D Actually , masalah banner aku tak settle lagi . Tapi , bila aku BlogWalking ... Aku tengok blog-blog lain pun letak banner diaorang dekat sidebar tapi tak ada Code. So, apa lagi . Aku pun ikutlah blog itu .. Thanks lah yea? hehehe.

   Err, sebenarnya .. Aku bosan tahap gaban dah ni tau tak? Korang tengoklah tajuk aku . Hahaha >_< Antara "Bosan Gila" dengan "Bosan Tahap Gaban" ini lain tahu tak? Bosan tahap gaban lagi bosan dari Bosan gila . Haaa. Faham tak ni? Maknanya , Bosan Tahap Gaban ni lagi teruk dari Bosan Gila termasuklah dengan Bosan Nak Mampus :P haha.

    Alhamdulillah :) Nasib baik lah aku ditemukan jodoh dengan BLOG :3 haha. Sekurang-kurang nya , ada jugak lah peneman aku masa aku tengah bosan macam ni :) Sebab itu la , aku selalu nampak blogger-blogger lain gelarkan blog diaorang yang tercinta itu sebagai "DIARY ONLINE" diaorang . Aku pun gelarkan Blog kesayangan aku sebagai Diary Online aku jugak .

   Sekurang-kurangnya , Blog nie lagi best daripada Buku Diary kita ni , betul tak? Kalau buku diary tuh penat nak kena tulis . Kalau taip ni tak ada lah penat sangat. Best ada lahh ! :D hehehe. Aku kalau bosan-bosan mesti mengadap Blog . But , aku rasa korang pun sama kan? Hahaha. Jangan tipu lah . Ingat aku tak tahu? Aku ni CSI tahu tak? Aku tahu semua rahsia korang. Haha *Tipu lebih* .

   Aku rasa cerita aku ni dah boleh buat karangan BM dah. Confirm "A" nie! hahaha. Okay , ini lah sedikit sebanyak pengalaman aku bila dah bergelar "BLOGGER" . Selalunya lah kan , pengalaman blogger-blogger nie lebih kurang sama saja kan? Bila bosan , mengadap BLOG . Edit blog .. Itu saja lah kerja Para Blogger Sekalian :3 Muahahahaha .

  Ini saja kot , buat masa ni :) Ada masa nanti , aku Update lagi ye? hehe. Bye korang! Love You Alls! Sweet dream tau! Jangan lupa mimpi aku :D haha. Bye! :*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright @ 2013 Nur Farihah , All Right Reserved.