Welcome To Whazzup-Girls Blog ! Do Follow :) Thank You
Whazzup-Girls ! : Waaa... Banner Masalah , Banner Masalah !! :(

Saturday 23 November 2013

Waaa... Banner Masalah , Banner Masalah !! :(

Ermmm , Assalamualaikum semua :(
*Sorry tak dak mood*

     Tahu tak pasal apa aku gila-gila tak ada mood ? Siapa yang dah tahu tuh baguslah , buat yang tak tahu lagi tuh ... Sorry to say , hampa memang lembab . :3 Errrr, untuk pengetahuan korang , lain kali nak baca sesuatu entry tuh , baca Post Title dulu yea , Adik atau Kakak atau Abang ? -_- hakhakhak . Err, harap ada Oldbie Blogger yang baca Entry ni.. :( Just nak tanya , why Code Banner tak muncul pun ? Dah edit banyak kali dekat HTML/JavaScript tuh ha . Lepas tekan "SAVE" , dia hilang balik . --' Ghaib betul . Tengok ni ,

( Ni la masalahnya .. )

Haa, tahu dah kan apa masalahnya? Aku ulang balik ayat aku yang atas tadi tuh , " Dah edit banyak kali dekat HTML/JavaScript tuh ha . Lepas tekan "SAVE" , dia hilang balik . " Tuh lah masalahnya , seolah-olah Blog nie tak terima Code tuh . Errr, aku dah penat-penat buat banner yang Cun Meletops gitu , dia tak ada code pulak dah . Haishh , cari pasal kan?? Haha . Sengaja jer Blog nie (Cehh , sengaja konon .. Entah-entah Blog aku ni problem ) . So , aku harap ada lah Oldbie Blogger ke Blogger Oldbie pun aku tak tahu , yang sudi baca Entry aku yang tak seberapa ni :')

Thanks All! Bagi kiss sikit! Muahhh! :* hehe ... Bye! :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright @ 2013 Nur Farihah , All Right Reserved.